Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility טיפול באמצעות צמחי מרפא בכפרים באתיופיה.
top of page

טיפול באמצעות צמחי מרפא בכפרים באתיופיה.

עודכן: 13 בינו׳ 2021

מהרגע שאני זוכרת את עצמי כילדה בכפר (בת 8) ולפי העובדות שאימי מספרת לי. הלידות היו לידות ביתיות ולא היו מחסנים את התינוקות.

חיסון הינו החדרת חיידק מוחלש לתוך הגוף כדי לסייע לו להתמודד עם מחלות. לכן בכפרים היו מחזקים את המערכת החיסונית באמצעות צמחי מרפא טבעים בלבד ע"י הפיכתם לתבלינים וע"י סחיטת הנוזלים של הצמח לצורך הטיפול.

מהרגע שאישה בהריון היא הייתה אוכלת מאכלים מזינים כמו דיסות מקמח הטף בתוספת פישתן אשר מסייע לשימון האברים הפנימיים בגוף ולחילוף חומרים מהיר.בהמשך מסייע ללידה קלה. בנוסף הקפדה יתרה בתיבול התבשילים בתבלינים בריאים כמו סומסום מלא קלוי וטחון העשיר בברזל ובסידן, נוג ( גזוטיה צרת עלים) התורם לחילוף חומרים, צ'וו תערובת תבלינים העשויה מכ-14 סוגי צמחי מרפא. את בתבלינים ניתן להשיג בחנות. בכפרים היו מרפאים את מחלת הסרטן באמצעות צמחי מרפא. אני מכירה אישית אדם שהציל את האחיינית שלו ממחלת הסרטן באמצעות טיפול בצמח מרפא. צמחי המרפא שהם גם צמחי תבלין יש בהם חומרים נוגדי חיידים אשר שומרים על הגוף ועשויים לסייע לו להתמודד עם מחלות ביתר קלות. השמוש בצמחי מרפא בכפרים הינו אורח חיים והרגל מגיל לידה. האמא אוכלת בריא והתינוק יונק חלב בריא. כך היו גדלים ילדים עם מערכת חיסונית חזקה שלא צריכים את החיסון בהתערבות רפואית כימית.

האתר אונליין ומתעדכן בכל פעם מחדש.

רוצים עידכונים חדשים ? מוזמנים להרשם לאתר.

סוד הקסם של המטבח האתיופי.

ריפוי בתזונה לבריאות איתנה !



317 צפיות0 תגובות
bottom of page