Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility מתכון תבשיל עוף בתיבול אלצ'ה :
top of page

מתכון תבשיל עוף בתיבול אלצ'ה :

עודכן: 5 בינו׳ 2023

את התבשיל הזה אני מבשלת במיוחד לילדים ובעיקר לבני הקטן שבכל פעם שאני שואלת אותו: מה אתה רוצה לאכול ?

הוא עונה לי אנג'רה עם אלצ'ה עוף או סגה (בשר). איך שאני מגישה לו את התבשיל על מצע אנג'רה הוא אוכל בהנאה ואומר לי: "אמא זה טעים מאוד סיימתי הכל". אני כל כך מאושרת והתחושה היא שאני אכלתי.


בתבלין האלצ'ה נהדר לתבל קציצות ומגוון בשרים, ירקות מוקפצים, קיטניות. תערובת האלצ'ה מצוינת כתחליף טבעי לאבקת מרק עוף שהיא פחות בריאה. כוון שהיא מכילה תוספות של עמילן, סוכרים ומונוסודיום גלוטמט (המיוצרים מתירס וגלוטן) אשר פוגעים באיזון רמות הסוכר בדם.

צריכה של אבקת מרק עוף עם תוספת מונוסודיום גלוטמט באופן קבוע עלולה לגרום למחלות כמו בעיות עצביות, עיכול לא תקין, עליה של לחץ דם ועוד...

מצרכים: 4 כנפי עוף + 2 שוקיים , 1 בצל בנוני, חצי ראש שום, כף שמן, חצי כפית פלפל שחור, כפית אחת תבלין אלצ'ה, להסמכת הרוטב יש להוסיף 2 כפיות קמח טף.


אופן ההכנה : מטגנים את השום והבצל הקיצוצים על אש בינונית עם כף שמן עד להזהבה. מוסיפים את הפלפל השחור, את תבלין האלצ'ה ו - 2 כפיות קמח טף, שמים 200 מ"ל מים ומביאים לרתיחה כ 5 דקות תוך כדי ערבוב.


אח"כ מוסיפים את העוף ומביאים לרתיחה כ- 10 דקות , מידי פעם לערבב. לאחר מכן להוסיף כ 500 מ"ל מים ולבשל כ- 40 דקות. להוסיף מלח לפי הטעם להביא כ - 5 דקות לבישול נוסף, לערבב ולכבות את האש

לרכישת מגוון תבלינים אותנטים ניתן להכנס לקישור: https://www.sodhakesem.com/store

תערובות תבלינים יחודיים מהמטבח האתיופי האותנטי לרכישה און ליין ומשלוח עד הבית ! סוד הקסם של המטבח האתיופי ריפוי בתזונה לבריאות איתנה.




529 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page