Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility מרכיבי תערובת הצ'וו והיתרונות הבריאותיים והפעם על הבצל.
top of page

מרכיבי תערובת הצ'וו והיתרונות הבריאותיים והפעם על הבצל.

עודכן: 18 בספט׳ 2023

הצֵ'ווּ הינו תערובת תבלינים המורכב מ-14 סוגי תבלינים .כמו כן הוא חלק בלתי נפרד מהתבשילים של המטבח האתיופי.

עד כה בפוסטים קודמים פרטנו על היתרונות הבריאותים של התבלינים מהם מורכב הצ'וו.

התבלינים שפרטנו עליהם הם: חילבה , פגם / רוטה ,קצח ,הל , גרגירי כוסברה, כמון, ציפורן , פפריקה חריפה ,פלפל שחור ארוך, בזיליקום , ג'נג'ר, פלפל אנגלי, שום

הפעם נפרט על היתרונות הבריאותים של הבצל שהוא תוספת נפלאה לתערובת הצֵ'ווּ.

בצל הוא קרוב משפחתו של השום, וכמוהו גם הוא חריף, חזק ובעל סגולות בריאותיות מצוינות. לחולי סוכרת ומחלות לב, לסובלים מכאבי שיניים, כאבי אוזנים, שיעול והצטננות.

נדגיש כי לבצל יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות מצוינות המועילות למערכת החיסונית, מערכת הנשימה, מערכת הלב ומערכת חילוף החומרים. הבצל מחמם את הגוף ומגביר את זרימת הדם, ליתר דיוק מטהר אותו מרעלים ומוריד את לחץ הדם, מקל על כאבים, הצטננות, ליחה ושיעול, יעיל נגד דלקות בדרכי השתן ותולעים.

לטיהור הדם - הקפדה על שילוב בצל בתפריט התזונה היומי תאפשר לגוף להיטהר דרך קבע מהרעלים המופרשים בדם, באמצעות הכבד והכליות.

במטבח האתיופי מוסיפים בצל מיובש לאחר קליה קלה לתערובת הצ'וו וזה מוסיף טעם נהדר לתערובת ובנוסף מכוון שבבצל יש חומרים נוגדי חיידקים תערובת הצ'וו נשמרת לאורך זמן.

צ'וו מוכן ניתן להשיג בחנות.


593 צפיות0 תגובות
bottom of page